آل این وان چیست؟ همه‌چیز درباره کامپیوتر بدون کیس

آل این وان را می توان نسل جدیدی از کامپیوتر دانست که ظاهری متفاوت با کامپیوترهای قدیمی دارد. البته این تفاوت، چندان زیاد نیست. آل این وان فقط دارای یک مانیتور بزرگ و فشرده است که همه سخت افزارها داخل آن نصب گردیده‌اند. حتی مانیتور آن هم با مانیتورهای قدیمی فرق داشته و ضخامت خیلی کمتری دارد. در این مقاله کامل بررسی می‌کنیم که آل این وان چیست و از نکات مهم خرید آن و… می‌گوییم، پس تا انتها همراه کامپیوتر صفر یک باشید.

اگر بخواهیم جواب دیگری را به این سوال که آل این وان چیست بدهیم؛ باید بگوییم این دستگاه، تنها دارای کیبورد و موس می باشد. در ضمن با وجود این کامپیوتر، نیاز به فضای زیاد نداشته و می توانید از آن به عنوان یک کامپیوتر رومیزی، استفاده بهینه را ببرید.

کامپیوتر همه کاره چیست

نکات مهم خرید آل این وان

اینکه فقط بدانید آل این وان چیست، کفایت نمی کند. شما باید نکات مهمی را راجع به این محصول بدانید. نکاتی که در هنگام خرید به یاری‌تان آمده و با استفاده از آنها می‌توانید تصمیمات بهتری اتخاذ کنید. در اینجا به ذکر نکات خرید آل این وان خواهیم پرداخت:

  • به رم و حافظه تعبیه شده در دستگاه آل این وان دقت فرمایید. اگر رم از نوع DDR4 است و شما را متوجه این موضوع می کند که دست روی محصولی جدید برای انتخاب گذاشته اید. اگر رم آن، DDR3 بود؛ بهتر است از خرید این دستگاه اجتناب کنید؛ چون قدیمی است.
  • در کنار رم، حواس خود را معطوف پردازنده هم بکنید. پردازنده های Core i3 و Core i5 از سری پردازنده های نیمه حرفه ای و Core i7 هم پردازنده حرفه ای محسوب می شود.
  • نیم نگاهی به صفحه نمایش کامپیوتر آل این وان هم داشته باشید. بهترین صفحه نمایش، Full HD است که رزولوشن آن 1080*1920 پیکسل می‌باشد.
  • هارد دیسک دستگاه را هم بررسی کنید. هارد دیسک 2 و SSD متعلق به بهترین دستگاه‌های آل این وان می‌باشند.
  • به ظرفیت هارد دیسک آل این وان هم توجه کنید. ظرفیت های 500 الی 1000 گیگ برای دستگاه های نیمه حرفه‌ای و ظرفیت فراتر از 1 ترابایت؛ مختص آل این وان حرفه‌ای است.
  • درگاه‌های خروجی و ورودی دستگاه را در نظر بگیرید. یک دستگاه خوب باید از این درگاه‌ها برخوردار باشد: درگاه HDMI، USB و VGA.

یکی از خدمات ما در کامپیوتر صفر یک، فروش محصولات آل این وان استوک است. این کامپیوترهای همه کاره استوک هستند، به همین دلیل قیمت مناسبی دارند و کاملا تست شده هستند، به همین دلیل کیفیت آن‌ها تضمینی است. شما به‌عنوان مشتری نیز 10 روز مهلت تست خواهید داشت. همین حالا می‌توانید نسبت به خرید آل این وان استوک از وب‌سایت کامپیوتر صفر یک اقدام کنید.

کامپیوتر بدون کیس چیست

مقایسه آل این وان و کامپیوتر

وقت آن رسیده تا به تفاوت های آل این وان و کامپیوتر پی ببرید. در اینجا مقایسه‌ای را بین این دو انجام خواهیم داد و از این طریق، پاسخ کامل‌تری از این سوال که کامپیوتر همه کاره یا همان آل این وان چیست را دریافت خواهید کرد:

دارای امکانات بیشتر

حقیقت این است که آل این وان از امکانات بیشتری بهره برده است. یکی از امکانات اختصاصی این دستگاه، برخورداری از کارت ریدر (نوعی مبدل) است.

دوام و طول عمر بالاتر

هم آل این وان و هم کامپیوتر، هر دو از سخت افزارهای متعددی تشکیل یافته اند. اما واقعیت این است که سخت افزارهای متعلق به آل این وان، دوام و طول عمر بیشتری دارند.

کارایی و انعطاف بیشتر

کامپیوتر همه کاره یا همان آل این وان، به دلیل طراحی مناسب خود، کارایی بهتر و انعطاف بیشتری را نیز از خود نشان داده و کاربران را خود راضی نگه داشته است. در ضمن این دستگاه با توجه به فرم خاص خود، راحت تر جابجا می گردد.

فاقد امکان تعویض قطعات

یکی دیگر از تفاوت‌هایی که بین آل این وان و کامپیوترهای ساده وجود دارد، این است که امکان عوض کردن قطعات سخت افزاری در آل این وان وجود ندارد. اما کامپیوتر ساده از این امکان برخوردار می‌باشد.

کم مصرف

مصرف انرژی کم یکی از شاخصه های بارز آل این وان است که منجر به تفکیک و تمایز آن از کامپیوتر ساده گردیده است.

اتصال بهتر

در ضمن آل این در مقایسه با کامپیوترهای ساده، امکانات بهتری از نظر اتصال دارد. این دستگاه به راحتی به انواع دستگاه های جانبی متصل می گردد.

مقایسه آل این وان و لپ تاپ

در این بخش می‌خواهیم مقایسه ای را بین آل این وان و لپ تاپ انجام دهیم. این مقایسه نیز به شما کمک می‌کند تا پاسخ های جامعی را برای این سوال که کامپیوتر بدون کیس چیست، پیدا کنید. و اما بشنوید از تفاوت های این دو دستگاه:

صفحه نمایش بزرگتر

کامپیوتر آل این وان از صفحه نمایش بزرگتری برخوردار بوده و برای کسانی که نیاز به انجام امور گرافیکی و ادیت دارند، گزینه مناسب تری است. صفحه نمایش این دستگاه، 25 اینچ و صفحه نمایش لپ تاپ، 16 اینچ است.

فاقد باتری

این دستگاه فاقد باتری بوده و تنها در صورت اتصال به جریان برق؛ کار می کند. اما لپ تاپ دارای باتری بوده و حتی بدون برق و به کمک باتری هم قادر به ارائه کارکردهای لازم می باشد.

وزن بیشتر

در ضمن آل این وان وزن بیشتری داشته و قابل حمل نیست. اما لپ تاپ به دلیل کم وزن بودن، قابلیت حمل و نقل داشته و از این حیث دارای مزیت است.

مزایای آل این وان

در ادامه از مزایای آل این وان خواهیم گفت.

امکان ارتقاء رم و پردازنده

شاید امکان تعویض قطعات در آل این وان وجود نداشته باشد؛ اما در عوض امکان ارتقاء رم و پردازنده در این دستگاه وجود داشته و این خود، بزرگترین مزیت برای آن محسوب می‌شود.

مجهز به فناوری‌های روز دنیا

استفاده از فناوری‌های روز دنیا در این دستگاه باعث شده تا با یکی از پیشرفته‌ترین و بهترین کامپیوترهای رومیزی مواجه باشید.

کیفیت بالای تصاویر

کیفیت تصاویر آل این وان به قدری زیاد است که می توانید از آن در جهت انجام بهتر کارهای خود بهره بگیرید.

تعداد بالای پورت‌ها

پورت‌های ورودی و خروجی آل این وان، خیلی بیشتر بوده و از این رو سهولت در کاربری را توسط آن تجربه خواهید کرد.

موس و کیبورد بی سیم

امکان استفاده از موس و کیبورد وایرلس (بی سیم) در این دستگاه وجود دارد.

فاقد سیم‌ها و کابل های اضافی

آل این وان با حذف سیم و کابل اضافی، ظاهر بهتری پیدا کرده و از ایجاد بی‌نظمی نیز جلوگیری می کند.

آل این وان

معایب آل این وان

حال که متوجه شدید مزایای آل این وان چیست، به معایب آن خواهیم پرداخت:

  • متاسفانه این دستگاه دارای سخت افزار چندان قدرتمندی نبوده و کمی از این لحاظ دچار ضعف می‌باشد.
  • کامپیوترهای دیگر، خیلی دیرتر قدیمی می‌شوند؛ اما آل این وان اینطور نیست.
  • بروز یک مشکل در یک قطعه ممکن است سایر قطعات و بخش ها را هم دچار عیب و مشکل نماید.
  • باید مراقبت باشید کار این دستگاه به تعمیر نکشد؛ وگرنه باید هزینه زیادی بابت تعمیر آن پرداخت نمایید.

چرا خرید آل این وان استوک بهتر است؟

منظور از آل این وان استوک، مدل کارکرده این دستگاه می باشد. پیشنهاد ما خرید این مدل از آل این وان است. می خواهید بدانید چرا خرید آل این وان استوک بهتر است؟ در حال حاضر قیمت آل این وان نو در بازار بالا بوده و ممکن است قدرت خرید آن را نداشته باشید. اما این موضوع نباید باعث شود که به کل خرید آل این وان را فراموش کنید. به جای آن بهتر است به سراغ آل این وان استوک رفته و آن را خریداری نمایید. به این دلیل که این محصول دارای قیمت ارزانتری است. (نصف قیمت بلکه کمتر)

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم همه پرسش‌هایی که در مورد آل این وان وجود دارد را پاسخ دهیم. همانطور که گفتیم قیمت آل این وان نو در حال حاضر در کشور ما خیلی بالاست و اگر قصد خرید آل این وان دارید، پیشنهاد ما خرید یک آل این وان استوک می‌باشد. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و متوجه شده باشید که آل این وان چیست.

5/5 - (1 امتیاز)


from کامپیوتر 01(کامپیوتر صفر یک) https://ift.tt/ZABwyM5
via IFTTT

Comments

Popular posts from this blog

لپ تاپ استوک چیست؟ آیا بخریم؟

اینتل یا ای ام دی؟ مقایسه intel و amd از صفر تا صد!