8 مورد از بهترین لپ تاپ‌ها برای ترید در سال 2022

بهترین لپ تاپ برای ترید چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ این سؤال خیلی از افرادی که در بازارهای سرمایه و ارزهای دیجیتال فعالیت دارند، بوده است. مشخصات یک لپ تاپ خوب که بتواند به‌خوبی از پیش‌نیازهای این افراد بربیاید به چه صورت است؟ در این مقاله به معرفی 8 مورد از بهترین لپ تاپ ها برای ترید می‌پردازیم، اما پیش از آن فاکتورهای مهمی که لپ تاپ‌های مناسب ترید باید داشته باشند را نیز بررسی خواهیم کرد، پس تا انتها با کامپیوتر صفر یک همراه باشید.

 بهترین لپ تاپ برای ترید چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

بهترین لپ تاپ برای ترید لزوماً یک لپ تاپ چند صد میلیون تومانی نیست. مطمئناً، می‌توانید میلیون‌ها تومان برای یک لپ تاپ جدید خرج کنید، اما آیا واقعاً برای ترید به یک لپ تاپ درجه یک نیاز دارید؟ منظور این است که یک لپ تاپ مناسب برای ترید لزوماً نباید بهترین لپ تاپ موجود در بازار باشد! بلکه باید لپ‌تاپی باشد که بتواند تا مدت‌ها نیازهای شما را برای بررسی بازار و استفاده از برنامه‌های مختلف برآورده کند. در نتیجه شما باید به دنبال لپ‌تاپی باشید که علاوه بر سرعت، کارایی و عملکرد باتری مناسبی هم داشته باشد.

بهترین لپ تاپ برای ترید ارز دیجیتال

ویژگی‌های بهترین لپ تاپ برای ترید

استفاده از حافظه SSD

هنگام انتخاب بهترین لپ تاپ برای ترید به خاطر داشته باشید که هارددیسک فایل‌ها و داده‌های شما را در لپ تاپ ذخیره می‌کند. در نتیجه هر چه سرعت هارددیسک بالاتر باشد برای شما بهتر خواهد بود. هارددیسک‌های SSD (درایوهای حالت‌جامد) در اندازه‌های مختلف موجود هستند و سرعت بیشتری نسبت به درایوهای معمولی HDD ارائه می‌دهند.

برای ذخیره‌سازی فایل‌های بزرگ‌تر، می‌توانید یک هارد اکسترنال یا هارد داخلی لپ تاپ با فضای ذخیره‌سازی 1 ترابایتی یا 2 ترابایتی تهیه کنید. لپ تاپ شما باید قابلیت اضافه کردن هارددیسک را داشته باشد. در لپ‌تاپ‌های امروزی شما می‌توانید با حذف DVD درایو، به جای آن یک هارد SSD نصب کنید.

بالاترین مقدار پشتیبانی از RAM

رم‌ها تأثیر بالایی در عملکرد لپ‌تاپ‌ها دارند. به عبارت ساده، هرچه لپ تاپ رم بیشتری داشته باشد، برنامه‌های بیشتری می‌توانند هم‌زمان اجرا شوند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که صدها پنجره مرورگر را دائماً باز می‌کنید و دوست دارید به‌صورت هم‌زمان چندین صفحه را موردبررسی و نظارت قرار دهید، پس قطعاً به رم بالایی نیاز دارید.

بهترین لپ تاپ برای ترید باید حداقل قابلیت پشتیبانی از رم تا 16 گیگابایت را داشته باشد. در حالت معمول لپ‌تاپ‌ها با رم‌های 8 گیگابایتی عرضه می‌شوند. به همین دلیل می‌توان آن‌ها را تا 16 گیگابایت به‌راحتی ارتقا داد. اگر این مقدار تا 32 گیگابایت افزایش پیدا کند بسیار عالی خواهد بود.

لپ تاپ مناسب ترید

عمر باتری لپ تاپ قابل قبول در بهترین لپ تاپ برای ترید

بهترین لپ تاپ برای ترید باید یک باتری قابل قبول داشته باشد. عمر باتری یکی از ویژگی‌هایی است که در هنگام خرید لپ تاپ باید به شدت به آن دقت کنید. مراقب لپ‌تاپ‌های ارزان باشید. لپ‌تاپ‌های رده‌بالا عمر باتری طولانی‌تری دارند. همچنین سریع‌تر نیز شارژ می‌شوند. در صورتی که لپ تاپ شما باتری بهتری داشته باشد شما مدت زمان بیشتری را می‌توانید از لپ تاپ استفاده کنید.

بهترین لپ تاپ برای ترید باید عمر باتری بین 6 الی 9 ساعت داشته باشد. برخی لپ تاپ‌های مدل‌بالا هستند که می‌توانند بیش از 10 ساعت با باتری کار کنند. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که مصرف باتری رابطه مستقیمی با اندازه نمایشگر، دستگاه‌های متصل به لپ تاپ، استفاده از وای فای و غیره دارد.

ابعاد لپ تاپ

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین لپ تاپ برای ترید این است که ابعاد مناسبی داشته باشد. قطعاً برای بررسی بازار  لپ تاپ 10 اینچی مناسب نخواهد بود. ابعاد لپ تاپ ارتباط مستقیمی با  صفحه‌نمایش لپ تاپ دارد. البته ابعاد ارتباط مستقیمی با وزن لپ تاپ نیز دارد. پس باید به دنبال لپ تاپی باشید که هم ابعاد مناسبی را ارائه دهد و هم اینکه وزن بالایی نداشته باشد.

بهترین لپ تاپ برای ترید می‌تواند صفحه‌نمایش 15.5 اینچی یا 17 اینچی داشته باشد. صفحه‌های نمایش کمتر از 14 اینچ برای خرید مناسب نیستند. صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر مانند 19 و 20 اینچی خوب هستند اما باعث سنگین شدن لپ تاپ و مصرف بیش از حد باتری می‌شوند.

راهنمای خرید لپ تاپ برای ترید

قدرت پردازش یا همان CPU لپ تاپ

برای انتخاب بهترین لپ تاپ برای ترید قدرت پردازش یا همان CPU از فاکتورهای مهم است. این موضوعی است که بسیاری از مردم در آن دچار مشکل شده و اغلب گیج می‌شوند. پس قبل از هر چیزی بگذارید کمی موضوع را برای شما روشن کنیم.

  • چیزی که به شما کمک می‌کند چندین برنامه را به‌راحتی اجرا کنید، مقدار RAM بالا است.
  • وظیفه اصلی CPU پردازش دستورات و کدهای برنامه نویسی است که به صورت پیوسته اجرا می شوند.

در نتیجه برنامه‌هایی که نیاز به پردازش بالا و پیوسته داشته باشند نیاز به Cpu های قوی‌تری نیز دارند. به‌عنوان مثال بازی‌های رایانه‌ای صدها دستور را به‌صورت هم‌زمان اجرا می‌کنند در نتیجه نیاز به یک پردازنده خوب مانند Core i5 اینتل یا core i7 یا بالاتر خواهند داشت.

با توجه به این موارد نیازی نیست برای خرید بهترین لپ تاپ برای ترید هزینه زیادی روی پردازنده داشته باشید. البته توجه داشته باشید که به سراغ پردازه‌های تک هسته و دو هسته و حتی Core I3 نروید. کمترین مقدار CPU همان مدل های Core i5 نسل 5 یا 6 است. بیشتر از آن نیازی نیست و هزینه اضافی روی دست شما می‌گذارد.

صفحه‌کلید

یکی از بخش‌هایی که به‌صورت مداوم با آن سروکار دارید صفحه‌کلید است. برای انتخاب بهترین لپ تاپ برای ترید باید به‌خوبی به صفحه‌کلید آن توجه کنید. برخی از لپ تاپ ها دارای صفحه‌کلید جمع و جور و به هم پیوسته‌ای هستند. همین امر باعث می‌شود که شما در هنگام کار کردن با آن‌ها دچار مشکل شوید. برای انتخاب بهترین لپ تاپ برای ترید به صفحه‌کلید آن دقت کنید. علاوه بر این، برخی از لپ‌تاپ‌های مدل‌بالا دارای صفحه‌کلیدهایی با نور پس‌زمینه هستند.

صفحه‌نمایش و کارایی آن در بهترین لپ تاپ برای ترید

برای انتخاب بهترین لپ تاپ برای ترید باید به صفحه‌نمایش آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. نمایشگر باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتوان نمودارها را بدون بزرگنمایی مشاهده کرد. همچنین صفحه‌نمایش لپ تاپ باید حداقل رزولوشن 1080p داشته باشد. صفحه‌نمایش‌های لمسی به طور سنتی در تجارت محبوب بوده‌اند، زیرا بصری و همه‌کاره هستند. صفحه نمایش های لمسی امکان انجام فعالیت‌های تجاری سریع‌تر را فراهم می‌کنند.

اتصال بی‌سیم یا همان وایرلس

بهترین لپ تاپ برای ترید باید به‌راحتی بتواند به اینترنت متصل شود. ممکن است بخواهید اینترنت را از طریق گوشی تلفن همراه خود به اشتراک بگذارید. پس باید لپ تاپ شما از اتصال بی‌سیم یا وای فای بهره ببرد. البته در حال حاضر تمامی لپ‌تاپ‌های موجود در بازار دارای سیستم وای فای هستند، اما در این بین برخی مدل از لپ‌تاپ‌های دسته دوم و استوک هستند که فاقد کارت وایرلس هستند. در هنگام خرید به این موضوع دقت کنید.

همچنین حداقل باید مطمئن شوید که لپ تاپ می‌تواند از پروتکل بی‌سیم AC پشتیبانی کند. این بدان معناست که این لپ‌تاپ می‌تواند به شبکه‌های 5G متصل شده و اطلاعات را با سرعت‌های بالاتر انتقال دهد.

 

پورت‌ها در لپ تاپ

این بخش عموماً توسط افراد نادیده گرفته می‌شود و به‌عنوان بخش بی اهمیت برای انتخاب بهترین لپ تاپ برای ترید شناخته می‌شود، در حالی که اینگونه نیست! یک لپ تاپ خوب برای ترید باید یک پورت USB، یک پورت HDMI برای مانیتور خارجی و یک پورت اترنت داشته باشد. لپ‌تاپ‌های جدید با یک رابط USB-C عرضه می‌شوند. پورت لپ تاپ به شما کمک می‌کند که در اتصال وسایل جانبی به لپ تاپ، دست شما باز باشد. نکته مهم در پورت‌ها خروجی HDMI است. این خروجی به شما این امکان را می‌دهد که یک مانیتور اضافه در کنار لپ تاپ خود داشته باشید. در نتیجه می‌توانید بهتر نمودارها و فرایندهای بازار را بررسی کنید.

 

معرفی بهترین لپ‌تاپ‌های 2022 برای ترید

بهترین لپ‌تاپ‌های 2021 برای ترید در اینجا به شما معرفی شده‌اند. شما می‌توانید از بین این موارد برای خرید بهترین لپ تاپ برای ترید به‌راحتی اقدام نمایید. این لپ تاپ ها در بازه قیمتی 8 الی 30 میلیون تومان بوده و هر چه قیمت لپ‌تاپ‌ها بالاتر برود، امکانات سخت‌افزاری بهتر و بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند. 

لپ تاپ Apple Macbook Air M1

لپ تاپ macbook air m1

مشخصات:

  • پردازنده: پردازنده M1 اپل
  • حافظه: 8 یا 16 گیگابایت
  • فضای ذخیره‌سازی: 256 یا 512 گیگابایت

می توان به راحتی گفت بهترین لپ تاپ برای ترید  این گزینه است . این لپ تاپ یک گزینه عالی برای هر کسی است که به دنبال یک لپ تاپ شخصی، شیک و باکلاس برای ترید بازار است. این لپ تاپ عملکرد عالی، طراحی آلومینیومی محکم و سبک، عمر باتری طولانی و سیستم‌عامل Mac OS بسیار قابل اعتماد را ارائه می‌دهد.

لپ تاپ مایکروسافت Laptop Microsoft Surface Pro 4

لپ تاپ surface pro 4

مشخصات:

  • پردازنده: نسل دهم اینتل Core i5
  • صفحه‌نمایش: 13 یا 15 اینچ موجود است
  • حافظه: 8، 16 یا 32 گیگابایت
  • ظرفیت هارددیسک: از 256 گیگابایت تا 1 ترابایت در حالت SSD
  • وزن: 8 پوند
  • عمر باتری: تا 17 ساعت

لپ تاپ سرفیس، پاسخ مایکروسافت به سری مک بوک پرو است. این سری جزء لپ‌تاپ‌های برتر تولید شده توسط مایکروسافت است. دقیقاً مانند MB Pro، لپ تاپ Surface Book 4  از بهترین اجزا استفاده می‌کند.

یکی از ویژگی‌های جالب مدل‌های سرفیس بوک، نمایشگرهای لمسی آن‌ است. شما می‌توانید از این لپ‌تاپ‌ها به‌عنوان تبلت استفاده کنید.  برای کسانی که نیازی به حمل لپ تاپ ندارند، این حالت یک مزیت بزرگ است.

لپ تاپ اچ پی HP R5 5500U-Vga 7 Laptop

hp-r-5

مشخصات:

  • وزن (کیلوگرم): 1.69
  • پردازنده: Ryzen 5
  • حافظه رم: 8GB الی 16 گیگابایت
  • نوع هارددیسک: SSD – 256GB
  • وضوح تصویر: FULL HD – رزولوشن 1080 × 1920

لپ تاپ HP R5 5500U برای اکثر کاربران مناسب است و یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار است. لپ‌تاپ‌ها برای معاملات سهام لزوماً نباید بهترین قطعات سخت‌افزاری را داشته باشند. سخت‌افزار این سری اخیراً توسط HP به روز شده است.

لپ تاپ لپ تاپ ایسر Acer Aspire 3 A315-55G

لپ تاپ acer aspire 3

مشخصات

  • وزن: 2.1 کیلوگرم
  • سری پردازنده: Core i5
  • ظرفیت حافظه RAM: 8 گیگابایت
  • ظرفیت هارددیسک: یک ترابایت از نوع HDD
  • مدل پردازنده گرافیکی: NVIDIA Geforce MX230
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی: 2GB

اندازه صفحه‌نمایش: 15.6 اینچ – دقت صفحه‌نمایش HD|1366×768

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که علاوه برنامه‌های تحت وب، فیلم و بازی‌های رایانه‌ای نیز استفاده می‌کنید، این گزینه مناسب شما است! البته باید به این نکته توجه داشته باشید که این لپ تاپ به دلیل ضخامت بسیار پایینی که دارد فاقد درایو DVD است.

لپ تاپ Asus Zenbook 14

لپ تاپ asus zenbook 14

مشخصات:

  • پردازنده: Intel Core i5
  • حافظه: 8 گیگ
  • فضای ذخیره‌سازی: 256 گیگابایت درایو حالت‌جامد

لپ تاپ Zenbook به دلیل ارائه نوآورانه های جذاب، به‌خوبی توانسته در بازار جلب توجه کنید. نکته قابل توجه این است که این لپ تاپ با اینکه توسط برند محبوب ایسوس ساخته شده است اما خیلی گران‌قیمت نیست و نسبت به نمونه‌های اپل و مایکروسافت از قیمت مناسب‌تری برخوردار است.

لپ تاپ Lenovo IdeaPad 3

لپ تاپ lenovo ideapad 3

مشخصات:

  • پردازنده: AMD Ryzen 5
  • حافظه: 8 گیگابایت
  • فضای ذخیره‌سازی: 256 SSD

لنوو یکی دیگر از برندهایی است که لپ‌تاپ‌های خوبی تولید می‌کند. اگرچه این برند ممکن است به اندازه HP و Dell معروف نباشد. با این حال لنوو در فضای تجاری به‌خوبی شناخته شده است. مدل Lenovo Ideapad 3 یک انتخاب ارزشمند است.

لپ تاپ Dell Inspiron 15 5510

لپ تاپ dell inspiron 15

مشخصات:

  • پردازنده: Intel i5 یا i7
  • حافظه: 8 گیگ
  • فضای ذخیره‌سازی: 512 گیگابایت هارددیسک HDD

سری Dell Inspiron به عنوان یک محصول جدید شناخته نمی شود، اما عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. سری 15 دل را می‌توان با حافظه 8 گیگ و با پردازنده اینتل i7 یا i5 core خریداری کرد.

لپ تاپ HP Pavilion X360

لپ تاپ hp x360

مشخصات:

  • پردازنده مرکزی i5 7200U
  • حافظه: 8 گیگ
  • حافظه هارددیسک: 256 از نوع SSD
  • پردازنده گرافیکی مدل: Intel HD 520
  • صفحه‌نمایش رزولوشن: 1920×1080

لپ تاپ HP Pavilion x360 توسط کمپانی HP ساخته شده است. این یک “لپ تاپ” قابل تبدیل به تبلت با حالت 360 درجه به همراه صفحه‌نمایش لمسی است. در نتیجه شما انعطاف پذیری بالایی در استفاده از آن خواهید داشت. این مدل مجهز به تراشه قدرتمند اینتل، صفحه‌نمایش لمسی و عمر باتری طولانی است. صفحه‌نمایش 14 اینچی آن نازک بوده و وضوح بسیار خوبی دارد.

 

خرید لپ تاپ استوک برای ترید از کامپیوتر صفر یک

شما می‌توانید به جای خرید یک لپ تاپ نو از لپ‌تاپ‌های استوک استفاده کنید. لپ تاپ استوک برای ترید می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. باید به این نکته توجه کنید که لپ‌تاپ‌های استوک قیمت به مراتب پایین‌ترین نسبت به لپ‌تاپ‌های نو دارند. همچنین شما می‌توانید بر اساس نیاز خود بخش‌های مختلف سخت‌افزاری لپ تاپ استوک را تغییر دهید.

شما می‌توانید برای خرید لپ تاپ استوک اروپایی برای ترید به وب سایت فروشگاه کامپیوتر صفر و یک سبزوار مراجعه کنید. در وب‌سایت ما انواع مختلف لپ تاپ در بازه‌های قیمتی مختلف برای شما نمایش داده می‌شود. قطعاً خرید یک لپ تاپ استوک برای ترید می‌تواند از لحاظ مالی سود خوبی نصیب شما کند.

به این post امتیاز دهید


from کامپیوتر 01(کامپیوتر صفر یک) https://ift.tt/9Zedb1L
via IFTTT

Comments

Popular posts from this blog

لپ تاپ استوک چیست؟ آیا بخریم؟

اینتل یا ای ام دی؟ مقایسه intel و amd از صفر تا صد!

آل این وان چیست؟ همه‌چیز درباره کامپیوتر بدون کیس